سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی برند های لوکس ساعت مچی

نظر
زمان با ارزش ترین دارایی شما در زندگی است. برای کنترل این ثروت، ساعتی اختراع کردیم تا ارزش و گذر زمان را به ما نشان دهد و این مقدمه ای برای تولید و اختراع ساعت برای افراد مدرن بود. علاوه بر استفاده اصلی از ساعت‌ها، شرکت‌های مد و استایل خیلی زود به اهمیت این اکسسوری زیبای مشترک بین زنان و مردان پی بردند و شروع به ساخت ساعت‌های لوکس و محبوب کردند. سوئیس از دیرباز مرکز ساعت سازی در جهان بوده است. بزرگترین شرکت های ساعت سازی جهان در سوئیس شروع به کار کردند و امروزه جزو لوکس ترین و پرفروش ترین ها هستند. در این مقاله 12 مورد از برندهای مطرح ساعت سوئیسی را معرفی می کنیم تا با ویژگی های آنها و دلایل محبوبیت آنها بیشتر آشنا شوید.

گران ترین و جذاب ترین ساعت های برند سوئیسی
ساعت سوئیسی لوکس
در اینجا با 12 مورد از بهترین برندهای ساعت سوئیسی در مجله سبک زندگی Fashion Time آشنا می شوید. هر یک از این 12 برند اصلی ساعت؛ آنها سبک خاص و محبوب خود را دارند که آنها را در صدر این لیست از ساعت های لوکس در جهان قرار داده است. این ساعات عبارتند از:
ساعت رولکس؛ لوکس ترین و معروف ترین ساعت سوئیسی دنیا
رولکس معروف ترین ساعت در جهان است
رولکس یکی از گران ترین برندهای ساعت در جهان است
یکی از معروف ترین و گران قیمت ترین ساعت های جهان که در صدر این لیست قرار دارد، رولکس است این نوع ساعت سوئیسی; در سال 1945 توسط هانس ویلسدورف به بازار معرفی شد ساعت های رولکس نشان دهنده پرستیژ و قدرت هستند اگرچه اپل واچ بر دنیای تجارت تسلط دارد، اما مردم همچنان ساعت های رولکس را خریداری می کنند ساعت های معروف رولکس; از مجموعه‌های کلاسیک گرفته تا ساعت‌های غواصی، این شرکت از تجربه و دانش فنی خود برای ایجاد ساعت‌های سوئیسی با کیفیتی استفاده می‌کند که مادام‌العمر ماندگار هستند.
مدل ساعت صدفی معروف این شرکت; این اولین شرکتی بود که ساعت ضد آب ثبت کرد. این برند یکی از ساعت های مورد علاقه جاسوس معروف جهان جیمز باند است. این برند ساعت سوئیسی به تعهد خود به کیفیت و برتری مداوم برای مشتریان وفادار خود افتخار می کند. در دنیایی که مصرف کنندگان در بازار انبوه یکبار مصرف هستند، این برند تا آخر عمر باقی خواهد ماند. ساعت های رولکس گران می شوند. به طور کلی، یک برند ساعت سوئیسی می تواند سرمایه گذاری خوبی برای آینده باشد. معروف ترین برند ساعت های رولکس، رولکس ساب مارینر است.
Patek Philippe یک برند سوئیسی ساعت مچی لوکس است
یکی از برندهای معروف ساعت پتک فیلیپ ساخت کشور سوئیس است.
محبوب ترین مدل این برند The PatekPhilippe Nautilus 5711 است.
یکی از مهم ترین و گران قیمت ترین برندهای ساعت سوئیسی; برند ساعت پاتک فیلیپ است. این شرکت در سال 1839 تاسیس شد. از آن زمان تا کنون منحصراً در دست خانواده باقی مانده است. به لطف این تداوم مالکیت، Patek Philippe هویت منحصر به فرد خود را حفظ کرده و آزادی خلاقانه خود را جدی می گیرد. در حالی که این برند ساعت‌های لوکس سوئیسی به میراث خود افتخار می‌کند، Patek Philippe با غول‌های صنعت همکاری کرده است تا مدل‌های منحصربه‌فردی را توسعه دهد که بعداً به برخی از محبوب‌ترین ساعت‌های موجود در بازار تبدیل شدند. این شرکت ساعت های لوکس سوئیسی; می گوید چکش فیلیپ می تواند برای فرزندان شما ارث و سرمایه باشد!
افراد مشهوری مانند انیشتین، ماری کوری و ملکه ویکتوریا برند Patek Philippe را می پوشیدند. محبوب ترین مدل این برند The PatekPhilippe Nautilus 5711 است.
Audemars Piguet; سازنده سوئیسی ساعت های لوکس در جهان
ساعت مچی AP اولین ساعت استیل ضد زنگ است.
یکی از محبوب ترین شرکت های ساعت سازی AP است.
یکی از معروف ترین تولید کنندگان ساعت های رده بالا در جهان AP یا Audemars Piguet است. ساعت های برند سوئیسی، طراحی شده توسط Jules-Louis Audemars و Edouard-Auguste Piguet که توسط افراد مشهور و ثروتمند در جهان استفاده می شود، از جمله. آرنولد شوارتزنگر، جی زی و جیمز.