سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی برند های لوکس ساعت مچی

نظر


چگونه می توان ساعت مچی اصل را از تقلبی تشخیص داد؟

برخلاف قبل که ساعت های مچی فقط برای تعیین زمان استفاده می شد، امروزه این ساعت ها به عنوان یک اکسسوری تزیینی و یک اکسسوری پرکاربرد در بین افراد خوش پوش شناخته می شوند، بنابراین فروش این اقلام رشد چشمگیری داشته است. گذشته..
به گزارش ایسنا، به نقل از پل کالا، ساعت های مچی مانند بسیاری از محصولات موجود در بازار از رنج قیمتی بالایی نیز برخوردار هستند، ساعت های مارک دار به قیمت های بسیار بالایی معروف هستند، به همین دلیل برخی سودجویان سعی می کنند ساعت های تقلبی را به جای اصل به شما بفروشند. تماشا کردن؛ این روند تا جایی ادامه یافته است که تشخیص ساعت مچی اصل زنانه و مردانه از تقلبی برای بسیاری به یک مشکل اساسی تبدیل شده است. در این متن به پاسخی مناسب برای این سوال که «چگونه ساعت اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟» خواهیم یافت، با ما همراه باشید.

 چگونه ساعت اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

 اگر قصد خرید ساعت مچی را دارید باید به نکات مهم برای خرید موفق توجه کنید؛ نکاتی که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد بر اساس مجموعه ای از قوانین و مقررات بین المللی در زمینه خرید ساعت می باشد، این موضوع به تنهایی می تواند نشان دهنده لزوم توجه در خرید ساعت اورجینال باشد.

 1. شاخص بین المللی

 تولید کنندگان ساعت مچی مردانه و زنانه اصل برای اطمینان از کیفیت محصولات خود و بهره مندی از خدمات پس از فروش این محصولات، گارانتی 2 ساله جامع ارائه می دهند. این گارانتی توسط تولید کننده، نمایندگان رسمی شرکت به مشتریان ارائه می شود. .

گارانتی بین المللی این مزیت را برای مشتریان برند به ارمغان می آورد، شما می توانید در هر زمان و در هر کشوری به نمایندگی های رسمی برند مربوطه درج شده در گواهی فروش مراجعه کرده و از خدمات پس از فروش و گارانتی محصول برخوردار شوید. شدن

2. مقاومت بسیار بالا در برابر آب (حداقل 30 متر):

توجه به حداقل مقاومت ساعت در برابر آب راهی برای درک نحوه تشخیص ساعت مچی اصلی از تقلبی است؟ از دیگر ویژگی های ساعت های مچی اورجینال می توان به مقاومت در برابر آب یا مقاومت در برابر آب اشاره کرد. در مورد ساعت های مچی اصل، این ویژگی باید در پشت ساعت (روی قاب ساعت) حک شده و در شناسه محصول نیز درج شود.

3. کد مرجع:

کد حک شده در پشت ساعت های اصل و مارک به عنوان کد مرجع شناخته می شود. هر یک از ساعت های مچی اصلی کد مرجع خود را دارد.
هنگامی که می خواهید یک ساعت اورجینال بخرید، باید این کد مرجع را با کلمه ساعت در وب جستجو کنید. در صورتی که کالای مورد نظر شما اورجینال باشد، تصویر، قیمت و مشخصات ساعت را می توانید در وب سایت های معتبر و اورجینال و یا در وب سایت رسمی این برند مشاهده کنید. نشان داده شده است، وجود هرگونه تناقض و تناقض در ویژگی های ارائه شده توسط وب سایت با در دست داشتن محصول، نشان دهنده جعلی بودن آن است، همچنین در صورتی که مشخصات محصول در وب سایت های با نام خوب نمایش داده نشود، نشان دهنده این است که مورد نظر ساعت غلط است

4. آهنگ ساعت

از آنجایی که موتور ساعت اصلی بسیار ساده و اصولی است، هنگام حرکت عقربه ها تا حد امکان صدای کمتری تولید می کند، بنابراین توجه به صدای ساعت نیز می تواند در خرید ساعت اصل کمک کننده باشد. شنیدن صدای نسبتا بلند از عقربه ساعت ممکن است نشان دهنده جعلی بودن باشد.

5. فاکتور

 

یکی دیگر از راه های تشخیص ساعت اورجینال از یک ساعت، توجه به فاکتوری است که پس از خرید محصول به شما داده می شود. در فاکتور ساعت اصلی نشان دادن اصل بودن ساعت الزامی است; اگر این تاییدیه در فاکتور درج نشده باشد، مشکلی وجود دارد، باید علت را از فروشنده جویا شوید.

برخی از فروشندگان جعبه ساعت را ضمانت کافی برای اصالت کالا می دانند، در صورتی که اصالت ساعت در مدارک خرید قید شده باشد این امر بسیار مهم بوده و سند اصالت کالا می باشد.
این اقلام برای تشخیص ساعت‌های سیکو اصلی از تقلبی، ساعت‌های سیتیزن، ساعت‌های امگا، هابلوت، رادو، ویولت، رومانسون، کارتیه، گوچی، تیسوت، اومکس، پتک فیلیپ، دیزل، فسیل، ایمپریو آرمانی، استورم، مایکل کورس، لایک استفاده می‌شوند. . ، ریباک، اسکاگن، سواچ، اسکامی، اینگرسول، مات تیسوت، سواروسکی، چارمکس، آدیداس، آتلانتیک، کاسیو، کاندینو، گربه، لامبورگینی، جگوار، پلیس، پوما، ساعت سوئیسی و دیگر برندهای اصلی استفاده می شود.

 

منبع